Ma tahan niimoodi
Samantha liigub tuleviku suunas, aga minevik jõuab talle järele. Jake'il õnnestub Emi, Tin-Tini ja Trendy abiga kahe juhtumi vahel seoseid leida ning saab kokku Chihari-Kai juhiga, kes temalt teenet soovib.