Pikaajaline parkimine
FBI käib välja uue trumbi ning Adriana kaalub oma võimalusi. Tony B. laob Tonyle kõik välja ja vastupidi. Johnny Sack teeb Tonyle pakkumise, millest ta võib keelduda.