Mu emaplaat, mina ise
Millal on turvaline tunnistada, et sa vajad abi? Carrie arvuti ütleb üles ning ta mõistab, et mõne probleemi puhul on tarvis kellegi teise abi. Samantha otsib tabamatut orgasmi.