Ballikaunitarid
Kas mehed on lihtsalt munadega naised? Carrie aitab Aidanil ja Bigil teineteise olemasoluga natukenegi leppida. Miranda ja Steve on üle hulga aja jälle lähedased. Charlotte ja Trey proovivad last eostada.