Sa oled minu jagu
Eve'i missioon satub ohtu. Carolyn teatab Eve'ile tema staatusest Briti valitsuse alluvana ning Eve peab edaspidi ise hakkama saama. Villanelle pingutab elu eest, et oma ülima sihtmärgini jõuda.