Loodetavasti misjonäripoos meeldib
Käes on koht, kust ei saa enam tagasi minna. Villanelle kasutab oma ainulaadset sulandumisoskust, et uue sihtmärgi ellu sisse imbuda. Eve'i ja Niko suhe on karidel ning nad räägivad tulevikust.