Partnerid ja vaenlased Charlie Hicks ja Elaine Renko uurivad Londonis ühe arvutihäkkeri surma, aga satuvad juurdluse käigus tõenditele, et maailm leiab oma lõpu ja see juhtub juba viie aasta pärast.