Androgüünne Elaine Renko liigub üksi Londoni pimedatel ja ähvardavatel tänavatel. Tema kodus ründab teda noor mees, kes teda korduvalt pussitab ja ta siis sinna surema jätab, enne kui majale tule otsa paneb.