Teiste inimeste majad
Miranda on Cassiel kannul ja FBI jõuab aina lähemale, seega peab Cassie Maxi abi paluma. Nende plaan näeb ette sissemurdmist, arvutipettust ja liiga palju viina. Annie töine elu võtab halvaendelise pöörde.