Vandenõuteooriad
Cassie satub üllatavaid dokumente uurides millegi kahtlase otsa. Venna Davey külaskäigu tõttu peab Cassie seisma silmitsi mälestustega oma üsna ebatavaliselt lapsepõlvest.