Järgmine vahejuhtum
Rue muretseb halloweeni ajal, et ta toetub liiga palju Julesi peale, kui Jules hakkab kummaliselt käituma. McKay kahtleb, kas tal on jalgpallis tulevikku. Cassiel on veider õhtu McKay seltsis ning veedab siis aega Danieliga.