Nagu isane paabulind
Rue on esimesel koolipäeval oma uue sõbra Julesi pärast elevil, aga ei suuda minevikku selja taha jätta ja tal tuleb Fezcos pahandusi. Maddy kaaslane Tyler muutub Nate'ile kinnisideeks, kui ta üritab Maddyga ära leppida.