Väljamõeldisestki kummalisem sari, mis keerab ootused pea peale ning püüab välja selgitada, kas Natalia Barnett on ekspluateeritud kääbuskasvu laps Ukrainast või ohtlik täiskasvanu, kes lapsena esineb.