Ruby & Jodi: A Cult of Sin and Influence
Ruby Franke ja Jodi Hildebrandt esitlevad sektilaadset kontrolli teraapiana. Kui laps põgeneb, puruneb illusioon ja ilmneb kauaaegne kuritarvitamine.