The Wiggly Finger Catalyst
Kui Raj on õnnetu, et tema on ainsana neljast veel üksi, hakkab Penny otsima talle täiuslikku kohtingukaaslast ja tutvustab teda Emilyle, tüdrukule, kellega ta suudab päriselt rääkida!