The Launch Acceleration
Kui NASA Howardi missiooni ümber plaanib ja tema pulmaplaanid ohtu seab, peab ta oma hirmude ja Bernadette’i isaga (külalisnäitleja CASEY SANDER) silmitsi seisma.