A Wedding and Four Funerals
Cousins Joey Vincent and Terry Wedding grow up together in rural Kentucky. As Joey thrives, Terry struggles to find his own path. When a 911 call reports a shocking event unfolding outside Joey's home, the unspeakable reality will tear two families apart.