Screaming Bloody Murder
Michelle Rogers and Matt Terry are together and share a son, but Matt has a dark side that comes out when he drinks. His rage explodes one night, leaving Michelle fighting for her life. Matt serves prison time, but tragedy strikes again when he gets out.