You Gotta Get Down to Get Up
Memphis, 1996. The WWF sends Dwayne to Memphis to develop his wrestling skills. When a booker bullies Downtown Bruno, Dwayne decides to fight back. In 2032, Candidate Dwayne Johnson's conflict with Dr. Julien comes to a head.