My Love or My Passion
Adrián Suar stars in this comedy as Pedro, a man whose obsessive passion for soccer threatens to ruin his family life.
Adrián Suar and Julieta Díaz star in this comedy that follows Pedro, a man who is so addicted to soccer that his obsession puts his job and marriage at risk. Now, Pedro must decide what is more important: his passion or his family.