DeMarcus Cousins and a Snake Tank
Wayde and Brett have two clients who want aquariums in their own backyard. Basketball superstar DeMarcus Cousins wants a corner tank for his Las Vegas home. Meanwhile, a pet store in town wants a tank for both fish and reptiles.