Wildfire Rescue Tribute Tank
Coddingtown Center in Santa Rosa, California has tasked the guys with a very special tank. To kick off their new remodel, they want Wayde and Brett to make an aquarium that pays respects to the heroes that helped the area during recent wildfires.