Spring Bunnies and Chickens, Oh My!
Host Ali Khan challenges the bakers to create beautiful edible eggs with a surprise flavor and decorative spring chick. Then the bakers try to impress judges Kardea Brown, Nancy Fuller and Duff Goldman with their spectacular hot cross bunnies.