Vermont Grist Mill
Clint helps barn craftsman Luke Larson rescue and restore a classic English threshing barn from the Finger Lakes region of Upstate New York. They disassemble it, ship it to Vermont and reconstruct it as a grist mill for a local artisan bakery.