Breaking New Ground: Expanding the Silos
Chip and Joanna expand the footprint of the Silos grounds in Waco, TX, with the addition of new shops, a Wiffle ball field and a renovated church.
Chip and Joanna expand the footprint of the Silos grounds in Waco, Texas, with the addition of new shops, a Wiffle ball field with a unique history and the relocation and full renovation of a dilapidated church.