Cuyama Buckhorn
Architects Ferial Sadeghian and Jeff Vance restore the iconic Cuyama Buckhorn roadside motel and restaurant in New Cuyama, California, to its former glory with a reverence for local authenticity, detailed research and respect for the property's history.