My New Husband Helping My Ex...
Amy and Chris head to Arizona to visit Matt and Caryn! The fearsome foursome explore Sedona, go off-roading and get a little too close for comfort. Zach and Tori worry about getting Lilah to sleep in her big girl bed before baby number three arrives.