A Roloff Party-Off
As Jackson recovers from leg surgery, Zach, Tori and the kids celebrate the holidays in their own way. Amy and Matt throw separate holiday parties as the family tries to adjust to this new normal. A barn fire forces Matt to rethink his future on the farm.