Trust the Mother Loving Process
Megan feels ambushed by Tanya and Candence, upending the mood during the final days in the house. While the rest of the mothers and daughters celebrate Alyssa's bachelorette, Megan isolates Tanya, and old patterns re-emerge, leading to an explosive exit.