Trauma Can Be a Mother
After a hurtful exchange with her mother, Tee Tee is shocked to discover some of Sando's long-kept secrets from childhood. Meanwhile, Candence makes a decision whether to stay or go, and Alyssa and Ryleigh find comfort in each other and similar traumas.