Ami Yumi 3000/The Ride Stuff/Were-Kaz
Ami and Yumi travel to the future to learn the legacy of their band. Then, the girls and Kaz try to sneak onto an amusement park ride they are too short to ride on. Also, Kaz tries a hair-growth formula and turns into a werewolf.