Koi Fish/Arbor Day/Ami Ami
Tired of making decisions, Yumi relies on a fish to make decisions for her. Then, Ami and Yumi team to save a tree from an unscrupulous developer. Also, Yumi gets a bump on the head and thinks she's Ami.