Holiday Hustle: Candy Cane Clash
In Portsmouth, New Hampshire, Tyler Florence presents the four remaining food trucks with a fast-paced challenge to create holiday lunches for 70 VIP judges. Then, a surprising peppermint challenge puts the teams to the test.