Hog Day Afternoon
Gordon and Bullock track a serial killer who has been assassinating cops, with a signature of putting the severed heads of pigs onto the bodies. Sofia tries to win over Penguin, and Thompkins, Nygma and Grundy find an unlikely home at Cherry’s place.