Mandatory Brunch Meeting
Gordon and Bullock try to stay one step ahead as Jerome zeros in on his next target. Meanwhile, Nygma hosts a riddle game show in the Narrows and faces his toughest challenger in Lee Thompkins. Penguin goes to see Butch with a proposal.