A Connecticut Kitchen
Paul and Helen are in the US visiting the New York showroom and helping to create a kitchen for a couple who's taken on the restoration of a historic home in Connecticut. Meanwhile back in Cotes Mill, Robin works on a brand new pantry cupboard.