West Coast Wonders
Guy Fieri's cruisin' California for some West Coast wonders. In Healdsburg, a rooftop oasis is creating a charcuterie cornucopia, and in San Diego, a funky joint is dishing out a taste of New Orleans while a breakfast/lunch spot is going sweet and savory.