Flavor Adventure
Guy takes a culinary trip filled with adventurous flavor. A funky Los Angeles spot fills bowls with eclectic eats while a Norfolk, VA, market offers Mexican specialties. And a farm-to-table truck serves up global greats in Hawaii.