Mega Mouthfuls
Guy unhinges his jaw for some mega-mouthful meals. In Louisville, KY, a funky seafood spot piles their specialties on top of waffles, and in Portland, OR, a killer barbecue food truck stacks a fully-loaded "shabamwich."