Downtown LA Food Finds
Bobby and Sophie Flay explore downtown LA, hitting both the revolutionary eateries that are part of the area's culinary rebirth and tried-and-true restaurants that have stood the test of time, like Langer's Deli. Then, Bobby makes the ultimate goat tacos.