Newfoundland: Moose Pies & Seal Flippers
Andrew explores the easternmost point of North America, St. John's, Newfoundland. He fishes for cod to fry up the cheeks and tongues, makes moose pie in a family grocery, and dines on chicken fried seal flipper with a local chef.