Fuss in Boots
Jasmine worries Gino doesn't have her best interests at heart. Kobe's friends reveal shocking info to Emily. Patrick's brother disrupts Thais' Brazil plans. Things erupt between Nicole and Mahmoud. Rob distrusts Sophie. Ashley's tarot reading worries her.