The Couples Grim
Alex juggles a lot as Loren recovers. Rob and Sophie's sexy fun ends badly. Mahmoud accuses Nicole of cheating. Traditions raise tensions in Emily's family. Everything is on the line for Angela and Michael as his final visa interview approaches.