On the Silk Road in Kyrgyzstan
Anders Breinholt and Jacob Riising are at full speed on the Silk Road in Kyrgyzstan. Their opponents are Troels Lyby and Simi Jan. It will be an overwhelming trip through the cold and beautiful landscape.