Among Elephants and Hippos
Connie Nielsen is in high spirits as she and Margrethe Vestager try to beat Christian Fuhlendorff and Lasse Rimmer. The two teams get up close and personal with Uganda's exotic animals and friendly locals as they race through beautiful Uganda.