Big '88 Silverado, Bigger '82 C10
Wide Open Garage's mega-truck build gets even bigger as they take an old-school '82 C10 square body and create a one-of-one show truck/monster truck. 1 Way Diesel Performance lives up to their name by giving an '88 Silverado more than 1,200 horsepower.