Cummins Diesel in a Lambo
Putting a twin-turbo Cummins into a 2004 Lamborghini Gallardo is a monster build unlike any other for 1 Way Diesel Performance. YouTube's "Unspeakable" star Nathan Graham asks Mod Mafia to help him out of a jam with his all-terrain, amphibious SHERP.