Love at First Flight
Pnina megafan Julianna wants the sexiest dress ever, but her fiancé's family is afraid she'll say yes to a dress she'll regret! Then, jumpsuit enthusiast Randell wants a wedding onesie -- too bad Randy and Lisa can't find any!