200% Trouble With This Dress
It's all about the bling when Samantha falls for a dress that's twice her budget. Krystina wants simple while her mom wants over the top, and Lazaro must save the day. Shannon ordered a custom gown for her Irish I do's and hopes it lives up to the hype.