Bringing a Gun to a Fist Fight
In 2009, Joel Atkin makes a fateful wrong turn, sparking a petty argument that leaves one man dead and Atkin in Prison for murder. Joel's family believes it was self-defense and hopes Chris Anderson and Fatima Silva will join their fight to free him.